الاثنين، 22 يوليو 2013

... عالم وهمى ...

وبعالم آخر , أتمنى لو كان موجودا حولى لأقتحمه للأبد ... 
1- 
أنا بفستان قصير ... كنت قد رأيته مسبقا وادخرت حتى أتيت به ... وفى ذلك اليوم الذى حصلت عليه , كنت بسعادة طفلة ليلة عيد - ولم لا , وأنا بعالمى هذا أتمنى كونى الطفلة الدائمة ... دعك الآن من أمنية أن أكبر يوما , فهى أكثر أمنية حماقة فى صغرى ... 
بتنطط من فرحتى ... ومش عايزة أقعد فى حتة ... بجرى من مكان لمكان ... بعدى على كل حبايبى وكل أصحابى أوريهم فستانى الجميل ... وأجيب صحابى ونفضل نلعب مع بعض ... 
لغاية ما نهلك من التعب واللعب ومكناش حاسين بكدا غير لما أهلنا نادولنا نص الليل من الشارع علشان نطلع بقى , الوقت اتأخر للعب ... ويرضونا باننا هننزل بكره ...
ويدوب طلعت من هنا ... جريت على سريرى اللى بحبه جدا ودبدوبى العزيز اللى قد مخدتى , وأكتر صاحب ليا ... وأفضل أحكيله قد ايه أنا فرحانة بفستانى :))

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

تقييم