الاثنين، 9 سبتمبر 2013

أنا زيك

- ما أنا زيك , فيه حاجة فى حياتك ساحبة حياتك منك 
- لأ بس أنا مش زيك 
أنا مش بستسلم للى بيسحب منى حياتى ... أنا بستغل الحالة دى بإنى بكتب وبتخلص منها 
انتى عملتى إيه قصاد اللى بيواجهك دا ... بترجعى تضعفى ومش بتكملى حياتك 
أنا عارفة إنى ضعيفة أوى من جوا , بس أنا قدرت أوصل للكل قد ايه أنا قوية ومفيش ظرف معين ممكن يأثر عليا ... حتى لو دا حصل لفترة , برجع وبقوم أقوى ... علشان عرفت ان حياتى هى ليا محدش ممكن يسحبها منى
أنا مريت باللى انتى مريتى بيه ... بس ماستنتش من حد يوقفنى على رجلى من تانى , علشان أنا عارفة إنى أكتر واحدة هقدر أساعدنى 
متنتظريش مسعادة من حد , علشان فى الغالب بتكون شفقة 
إنتى لسة مشوفتيش حاجة من الدنيا علشان تستسلمى من أول حاجة خبطت فيك 
إنتى ممرتيش باللى أنا مريت بيه ... أنتى فيه حاجة قدرتى تحققيها , فيه غيرك كل ما يحاول يحقق حلم يجى اللى يزقه يكفيه على وشه وعلى ما ياخد باله انه ثابت - محلك سر - ويقوم تانى ويكمل 
أنا زيك اه , أنا فعلا ضعيفة أوى , وفوق ما تتصورى كمان ... بس أنا ضعفى جوايا مش برا 
لما تقومى وتقفى على رجلك , وتعرفى فين طريقك وتبدأى تكملى فيه هتلاقى اللى انتى كنتى بتدورى عليه ومش قادرة تصدقى انه ممكن يحصل 




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

تقييم